scorecardresearch.com Kozmik Tohum ve Tüm Evrendeki Zeki Hayat Kitapları Radikal Kitap'ta!
Kozmik Tohum

Yazar : ZECHARIA SITCHIN

Yayınevi : Ruh ve Madde Yayınları

Tür : Evrendeki Zeki Hayat

• Zecharia Sitchin, "Dünya Tarihçesi" dizisinin ilk kitabı olan 12. Gezegen i, 1976 yılında yazmıştı. Yazıldığı dönemde insanoğlunun ulaştığı teknolojik ve bilimsel bilgilerin yetersizliği nedeniyle, bu kitapta yer alan ve İnsanoğlunun Dünya üzerindeki varlığını ilgilendiren bir çok soru, şaşkınlık yaratacak "iddialar" olarak düşünüldü ve kanıt olarak kabul edilmelerini sağlayacak bilimsel verilerin belki de hiç ortaya çıkmayacağı sanıldı. Ancak okuyucular, "Kozmik Tohum" adını taşıyan ve 12. Gezegen in güncelleştirilmiş ek cildi diye tanımlanabilecek bu kitapta, bilim ve teknoloji alanında insanoğlunun vardığı son noktanın Sitchin in tüm "iddialarını" desteklediğini görecekler. Gezegenimiz ve türümüz hakkında uzun zamandan beri kabul edilen inançlara meydan okuyan Sitchin, bilim adamlarının birbirlerinden bağımsız olarak yaptıkları araştırmalardan elde ettikleri bulguları teker teker ele alarak, daha önce hiçbir yerde açıklanmamış nefes kesici gerçeklerin üstündeki örtüyü kaldırıyor. Zecheria Sitchin, binlerce yıllık Sümer tabletlerinde, bugün ancak derin uzay sondaları ile keşfedebildiğimiz güneş sistemimizle ilgili bilgilerin nasıl yer aldığını anlatıyor. Yirminci yüzyılın son otuz-kırk yılında, insanoğlunun bilgisinde akıllara durgunluk veren bir gelişmenin yaşandığına hepimiz tanığız. Bilim ve teknolojinin ister bilgisayar teknolojisi, ister genetik mühendisliği olsun her alanındaki ilerlemelerimiz artık yüzyıllar veya onyıllar içinde değil, yıllar hatta aylar içinde ortaya çıkıyor. Uzayda yolculuk... Genetik mühendislik... Bilgisayar bilimi... Daha dün gibi yeni, şaşırtıcı başarılarımız. Ama şaşkınlık verici yeni kanıtlar, bu ultra modern ilerlemelerin binlerce yıl önce atalarımız tarafından bilindiğini kanıtlıyor, hem de M.Ö. 3000 yıl kadar önce!
  • Zecheria Sitchin "Kozmik Tohum"da yer alan birbirinden ilginç bölümlerde bizlere çok ilginç bir soru soruyor: Acaba karanlık Çağ ve Orta Çağdan çıkan, Aydınlanma Çağına ulaşan, Sanayi Devrimini deneyimleyen, yüksek teknoloji, genetik mühendislik ve uzay uçuşları çağına giren İnsanoğlunun, kadim bilgiye ancak yetişmiş olması mümkün olabilir mi? "Kozmik Tohum"un Güneş Sisteminin oluşumu, kuyrukluyıldızlar ve asteoit kuşağının meydana gelişi, Dünya nın kıtalarının ve okyanuslarının ortaya çıkışı, Dünya üstünde yaşamın nasıl başlamış olduğu, ilk insanın yaratılışı, Mars ta yaşam gibi birbirinden ilginç konuları ele alan bölümlerinde cevaplanan bu soru, İnsanoğlunun varoluşunun merkezine, kökenine ve kaderine kadar gider. Dünya nın yaşayabilecek bir gezegen olarak geleceğini ilgilendirir çünki Dünya nın geçmişindeki olaylarla ilgilidir; nereye gittiğimizi açığa çıkarır çünki nereden geldiğimizi açığa çıkarır. Bu cevaplar "Kozmik Tohum"u okuyacakların göreceği gibi, şimdilik bazıları kabul edilemeyecek kadar inanılmaz ve bazıları da yüzleşilemeyecek kadar ürkütücü görünen kaçınılmaz çıkarımlara yol açmaktadır.
  • YORUM YAZ